hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس| عملیات اجرایی خط سه متروی شیراز به‌زودی آغاز می‌شود

فارس| عملیات اجرایی خط سه متروی شیراز به‌زودی آغاز می‌شود

شهردار شیراز با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر علاوه بر افتتاح پروژه‌های عمرانی، شاهد آغاز برخی پروژه‌ها نیز خواهیم بود، گفت: در روزهای پیش رو و به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب عملیات اجرایی خط سه متروی شیراز را آغاز می‌کنیم.

حیدر اسکندپور گفت: برای اجرای خط سوم قطار شهری شیراز، حدفاصل پل معالی آباد تا ابتدای ورودی شهر جدید صدرا، با مجموعه‌هایی از بخش خصوصی رایزنی‌هایی شده است تا اجرای خط را عهده‌دار شوند.

شهردار شیراز گفت: امروز ظرفیت مالی شهرداری اجازه اجرای کامل این پروژه را نمی‌دهد و تلاش خواهیم کرد در قالب اشکال قانونی، کار را با سرمایه‌گذار بخش خصوصی دنبال کنیم.

اسکندرپور با بیان اینکه بخشی از این پروژه در محدوده میدان معالی‌آباد تا ابتدای شهرک بزین، به شکل زیرزمینی خواهد بود، گفت: هنوز بخشی از مطالعات این پروژه کامل نیست و در آینده پیرامون مسیر دقیق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او همچنین در خصوص اجرای تقاطع غیر هم‌سطحی برای روان شدن ترافیک محدوده شمالی بلوار شهید چمران نیز گفت: این پروژه نه به دلیل مشکلات مالی که به‌واسطه ایرادهای وارده از سوی منتقدان و طرح موضوع تأثیر بر منظر شهری این بلوار متوقف شد و هنوز مباحث در مورد آن در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر ادامه دارد.

اسکندرپور با بیان اینکه امسال ۹۷ درصد از بودجه عمرانی شهرداری به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص داشت، تصریح کرد که از سال آینده مباحث مدنظر شورای شهر و مجموعه مدیریتی شهرداری در حوزه اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری و انسان‌محور، به شکلی مشهود، آغاز می‌شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد